
“Tevredenheid over energieleverancier verbeterd”
De Belg toont zich meer tevreden over zijn energieleverancier. Dat blijkt uit de resultaten van een tweejaarlijkse bevraging bij 7.500 abonnees door Testaankoop. Al vormen moeilijk te vinden informatie, fouten in de facturatie en een moeilijk bereikbare klantendienst voor veel consumenten nog altijd een struikelblok. Over het algemeen liggen de scores wel hoger dan bij het vorig onderzoek in 2022. Zes energieleveranciers behaalden vijf sterren, vier andere vier sterren en de rest drie sterren. [cta_box color=”blue”]
Inhoud
Meer lezen op onze blog

Je betaalt in april gemiddeld 70 euro voor meer je stroom dan dat normaal het geval is. Dat stelt het Vlaams Energie- en Klimaatag…

Bijna alle Nederlandse energieleveranciers rekenen kosten aan voor wie zijn opgewekte stroom op het elektriciteitsnet zet.…

iChoosr, organisator van groepsaankopen, heeft 70.000 ingeschreven consumenten er van op de hoogte gebracht dat de veiling…

De problemen rond de laattijdige facturatie voor energie zijn nog niet van de baan. Tot begin oktober ontving de Ombudsdie…