
“Tevredenheid over energieleverancier verbeterd”
De Belg toont zich meer tevreden over zijn energieleverancier. Dat blijkt uit de resultaten van een tweejaarlijkse bevraging bij 7.500 abonnees door Testaankoop. Al vormen moeilijk te vinden informatie, fouten in de facturatie en een moeilijk bereikbare klantendienst voor veel consumenten nog altijd een struikelblok. Over het algemeen liggen de scores wel hoger dan bij het vorig onderzoek in 2022. Zes energieleveranciers behaalden vijf sterren, vier andere vier sterren en de rest drie sterren. [cta_box color=”blue”]
Inhoud
Meer lezen op onze blog

Drie jaar geleden beschikte twee derde van de Vlaamse gezinnen over een stroomcontract met een vast tarief. Vandaag gaat h…

Het begin van de weerkundige herfst ging gepaard met bijzonder fraaie temperaturen. Toch zit het frissere werk er vroeg of…

De elektriciteitsfactuur van een Vlaams gezin zou in 2025 gemiddeld met 82 euro kunnen stijgen door hogere nettarieven voor elektr…

Sectorfederatie PV Vlaanderen geeft aan dat tegen 2030 één op twee Vlaamse gezinnen zonnepanelen op de daken kunnen hebben liggen,…