
Fluvius ontvangt 3.766 klachten over digitale meter
Fluvius ontving vorig jaar 3.766 klachten over de digitale energiemeters. Dat is een toename van 40 procent ten opzichte van 2022. Dat meldt Solar Magazine op basis van parlementaire antwoorden van energieminister Zuhal Demir (N-VA).
De minister noemt elk schadegeval er één te veel, maar benadrukt dat niet elke klacht even zwaar is. ‘Zeker niet elke klacht leidt tot schade bij de klant. Zo hebben heel wat klachten betrekking op onder andere een technieker die niet opdaagt op het afgesproken moment, een gevraagde tariefwissel die niet werd doorgevoerd, gebrekkige informatie of slechte correspondentie, enzovoort. Slechts een heel beperkt aandeel van deze klachten heeft effectief tot schade geleid bij de klant.”
Bron: Solar Magazine
Profiteer van promoties en kortingen!
Vergelijk alle gas- en elektriciteitsprijzen op Mijnenergie.be en verander snel en gratis van leverancier.
Inhoud
Meer lezen op onze blog

De toekomst is nu: domotica is geen verre droom meer maar een dagelijkse realiteit. Hier ontdek je

Is de overname van Lampiris door TotalEnergies eerder goed of slecht nieuws voor de consument? Wordt de Luikse leverancier dan duu…

Geen kerst zonder gezellige kerstverlichting. Het maakt de kerstboom helemaal af en zorgt ook bij het raam of in de tuin v…

Nu de energieprijzen zijn gedaald, stapten vorig jaar minder gezinnen over naar een andere stroom- of aardgasleverancier. …