
Aantal klachten leveranciers blijft dalen
Het aantal klachten dat de federale Ombudsdienst voor Energie en de VREG registreerden daalde verder van 679 in het tweede kwartaal van 2024 naar 581 in het derde kwartaal van 2024. Dat dalend aantal klachten resulteert in een verbetering van de score in de klachtenindicator voor enkele leveranciers:
-
- Zo gaat TotalEnergies Power&Gas Belgium van één ster naar twee sterren;
- Elegant en Engie Electrabel krijgen er ook één ster bij en hebben nu elk vier sterren;
- Dats 24 gaat van vier naar vijf sterren;
- Power Online (Mega) gaat van vier naar drie sterren;
- Andere leveranciers behouden hetzelfde aantal sterren tegenover het vorig kwartaal.
Bron: VREG
Inhoud
Meer lezen op onze blog

58% van de Belgen heeft zijn voorschot voor energie de voorbije maanden nog altijd niet verhoogd. Dat blijkt uit een enquê…

De federale regeringsonderhandelaars scharen zich achter een automatische aanpassing van de voorschotfactuur. Daarmee will…

Tijdens de coronacrisis lanceerde Mijnenergie.be een solidariteitsactie waarmee je het medisch personeel kon steunen en tegelijker…

Loopt jouw energiecontract binnenkort ten einde? Dan stellen de leveranciers alles in het werk om jou het hof te maken. In…